mandag den 1. juli 2013

Nattøj til rollespil

Hej igen derude :-)
Ja så er det jo i weekenden at den står på den helt store Falthea tur, nemlig med et helt weekend scenarie.. Jeg glæder mig helt vildt og så alligevel er der en my der ikke glæder sig, fordi jeg ved at når weekenden er forbi går der vildt lang tid til næste gang.

nå men altså det er jo sommerscenarie og det betyder at vi også skal sove i skoven, og være ingame imens. Det lyder jo i sig selv ikke så slemt, men når man så har hørt nok "skrækhistorie" om folk der er blevet myrdet i sengen eller bliver kaldt op til dåd midt på natten, og så synes jeg ikke lige det er det fedeste at stå der i noget moderne nattøj med nusser aller andet cartoon-print, så jeg besluttede da her få dage før start at jeg da skal sy noget rollespils-nattøj og vupti her er så overdelen.

Den er lavet af et gammelpudebetræk, fra dengang man havde forskellige blonde/broderi på ( det der ses foran) og så et gammelt lagen eller gardin, ved det faktisk ikke lige. og så ellers et forholdsvis moderne mønster jeg lige havde til at ligge så hele molevitten har faktisk ikke kostet så meget som en rød reje.

Næste skridt er s a sy nogle mamelukker til, men skal lige først finde noget mere stof, så håber jeg når det.


-// Over and Out Chrille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar