tirsdag den 9. juli 2013

Falthea Sommerscenarie: Vi tilkaldte ikke en dæmon, vi gav ham en åben invitation...


Ja så er sommerscenariet forbi. Tro det eller lad være men jeg har nu overgået min fejl fra første scenarie om at servere suppe for en zombie. Jeg præsterede nemlig i fællesskab med de andre præsteoverhoveder ikke at tilkalde en dæmon men give ham en åben invitation ind i vores hoveder. For det er jo slet ikke det ikke det samme nej nej da!! JO SELVFØLGELIG ER DET DET SAMME!! hehe men nå det var da rigtig sjovt indtil bagefter hvor der så stod 3 tårnhøje shamaner rundt om mig og kiggede meget bedømmende på hvad jeg havde gjort, og så formår jeg da også lige at gøre dem ekstra sure ved at sige et eller andet pis om deres ånder.. Jamen hej det var så min hjerne der var udløbet for sund fornuft og tankegang! 'amen tror lige der var en time fredagaften hvor Lucindas hjerne gik ned for hun var da på ingen måde til at stole på, regne med eller selv bevidst om hvad pokker der kom ud af munden på hende. Men det var fedt spil alligevel.

Hvad skete der ellers af spændende ting i weekenden? Jo vi fik tilkaldt Barr'stal (ærkedæmonen) og slået ham ihjel. 'Så kom kongen på besøg, og sikke en dejlig mand han er... NOT! men før nogen nåede at gøre noget blev han også dræbt. jeg fik jo så som dommer lov til at dømme ham. Jeg syntes at det kunne være voldsomt sjovt at sætte en jagt igang efter ham og se hvem der først fik fat i ham, men det var folket ikke rigtig med på, så det endte med at han fik halsen skåret over istedet. så blev vores første guvernør udnævnt til konge og min bror(selvfølgelig ingame) blev udnævnt til ny guvernør. Dejligt. Jeg fik samtidig skabt rigtig gode bånd til shamanerne som jeg så også formåede at rive i stykker igen så det var ikke så godt æv æv..Så tror lige jeg skal tage mig mod til og så komme over og stikke dem en undskyldning :-P men hvordan gør man lige det på den bedste måde? 
jeg fik også en hjerneblødning til sidst i spillet, 15 min for spillet stoppet blev jeg da enig om at vi skulle brænde Eliarri-templet ned, så med hjælp fra phønixshamanen blev deres tempel badet i et flammehav jow jow.. gad vide hvordan det kommer til at gå næste gang?! :-P

Men efter som det var mit første sommerscenarie ever og jeg stadig føler mig ret ny som rollespiller (har jo kun spillet siden marts) vil jeg sige at det har været det hele værd. Er overrasket over fredag aften og der skal nok gå noget tid før jeg kan lægge det helt fra mig, for jeg blev virkelig bange for de tre shamaner selvom jeg godt vidste det bare var spil hehe.. Det har været en rigtig god weekend hvor jeg ikke har manglet noget. Der er kun nogle få ting jeg ville ønske jeg ville have gjort men nå that's life det må jeg jo bare tage næste gang så. Og så lige til sidst en billedcollage med lidt fra weekenden.



-// Over and Out Chrille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar