søndag den 23. juni 2013

Bare lige sådan en bette update på livet

Godaften Folkens der stadig e oppe på de sene nattetimer :)

Tja jeg har lidt forskelligt at berette om. For at starte et sted så er alle mine medstuderende ved at være færdiguddannet som folkeskolelærer. Æv hvor er det træls (jeg er selvfølgelig glad på deres vegne) og surt. Jeg har jo som sagt noget praktik jeg mangler og nu oveni det også en historie reeksamen. æv æv æv!! nå men alt dette lort med uddannelsen har resulteret i at jeg nu er startet ved en psykiater og hold nu op hun er psykiater på stort P. Forestil jer denne faktisk ret søde ikke så gamle kvinde hele tiden sidde og nikke og stille spørgsmål ala " og hvad tænker du så om det?" "Hvordan har du det med det?" " Hvordan får det dig til at føle?".. Nå men altså for ikke at der er nogen misforståelser var hun altså rigtig god alligevel. Hun spurgte bl.a om jeg er særlig sensitiv, det har jeg godt nok aldrig tænkt over, men det kan da godt være at jeg er det, jeg har dog aldrig kunne læse folk eller rum på den måde men hvem ved.  Men får lige at gøre det kort så er jeg rigtig glad for at være kommet derned og håber hun vil hjælpe mig.

Men for også at snakke om mine kreative ting. Jeg har fået lavet de fedeste portal (pc-spil) øreringe i hama mini perler. min kæreste og jeg er dog uenige i om det ligner eller ej, men jeg kan lide dem og det er jo det vigtigste. Det egentlig ikke fordi de tog så lang tid at lave men HOLD NU KÆFT de perler er små!!


Jeg har også fået leget lidt med latex. Min søde Lucinda blev jo udnævnt til Forkynder sidste gang til rollespil, hvilket gør at jeg har mulighed for nye ritualer. Her har jeg så valgt en der hedder hellig ild som gør at jeg skal bruge en guld eller hvid skumbold til at kaste på andre, så det har jeg lavet. Det tog noget tid men er egentlig blevet ret godt tilfreds med resultatet, nu skal jeg så bare lige have trænet kastearmen og øve mig i at sige "2 i skade i hver kropsdel og du bliver blind i 30 sek." hurtigt, da det er, hvad der sker hvis jeg rammer folk med mine bolde. 
Det var egentlig meningen at jeg også ville have kommet noget selvlysende maling på men kan godt se det nok ikke kommer til at virke desværre så den ide er skudt i sænk igen.


PT er jeg igang med et cernit projekt også til Lucinda. Hendes halskæde med gudesymbol er nemlig ret hårdt medtaget så er som sagt ved at lave en ny. Måske denne kommer med i næste indlæg.

-// Over and Out Chrille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar