onsdag den 24. oktober 2012

Steampunk smykker

Det er nu dejligt når tingene langsomt begynder at flaske sig :) Jeg har fået lavet nogle rigtig fede smykker, og må da lige klappe mig selv på skulderen og sige: "Godt klaret". Jeg har så vidt muligt forsøgt at holde det i victoriansk stil selvfølgelig med noget steampunk.



Armbåndet er fra pandoru hobby. her har jeg fjernet nogle led da det ellers faldte ud over hånden. de røde sten og sølvperlerne er fra min barndom, så dem ved jeg ikke hvor er købt. den røde perle i midten er fra Tiger og vingerne er købt på ebay.
Halskæden med lommeur er fra glitter, også her har jeg fjernet et godt stykke af kæden, for at give den den rette længde. hertil er der brugt fire af de røde perler fra Tiger og 2 vinger fra ebay. Nede ved selve uret er den stor røde perle et levn fra barndommen og igen to vinger fra ebay.



-// Chrille Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar