torsdag den 18. oktober 2012

Steampunk to come

November nærmer sig, og med den også steampunkscenariet. Her skal jeg spille en rumænsk opfinder gnom. lyder det ikke spændende. men det kræver jo sin udklædning og der er til tider langt fra tanke til virkelighed, men nu ser det ud til at det langsomt begynder at tage form. Jeg har fået lavet smykker til ørerne, en "mekanisk" papegøje (ses i tidligere blogs) jeg har købt tøj til bukser, fundet støvler og efter adskillige forsøg bestilt korset.

Nu har jeg så også fundet ud af hvordan mit hår skal side. Jeg har set en musikvideo med Lindsey Stirling hvori hun bare havde de perfekte rottehaler, der samtidig var meget gnom agtige.


Men da planen er at jeg skal have hat på måtte jeg flytte dem lidt længere ned. Da jeg har krøller har jeg først måttet glatte mit hår og så ellers topere det. Dertil tilsætte ½ kg hårlak og topere lidt mere og så sætte nogle få hårnåle i. Her er så resultatet:


Dertil kommer så hatten jeg skal have på og samtidig endnu et problem, nemlig om der skal være fjer i eller ej.


eller uden fjer


Tilbage er bare at få syet bukserne

-// Over and Out Chrille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar