torsdag den 6. september 2012

Steam Punk

Ja så er jeg tilbage, efter en længere pause. Jeg har været travlt beskæftiget med div. kreative ting og så en del Guild Wars2 (pc spil hvis nogen er i tvivl)
Jeg ved ikke om jeg tidligere har nævnt det på min blog, men jeg skal jo i efteråret til et Steampunk rollespilsscenarie. Det kræver jo til en vis grænse et kostume. Derfor har jeg igangsat den store jagt på tandhjul. Jeg troede jeg havde gjort lykken da jeg på ebay fandt nogen forholdsvist billigt, men da jeg så fik dem hjem var de meget mindre ud en først regnet. Nå men for at pengene ikke gik til spilde måtte jeg jo vride det kreative ud af hjernen.
Her er så hvad det blev til. en fin ear cuff med tandhjul og perler:


næsten del af projektet er så en halskæde. Jeg har bestilt selve kæden på ebay og her er så hvad det indtil nu er blevet til med vedhænget:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar