onsdag den 26. september 2012

Der er stadig håb.. Bare et lille et

Nå så kom opringningen. Øv øv øv. Jeg var ikke blandt de heldige til at være med i Trinny og Susannah. Han sagde ellers i telefonen at de havde kæmpet en brag kamp for at få mig med, men at der desværre ikke var plads. Derfor ville han gerne have lov at beholde mit nr så han kunne ringe til mig hvis der var en der ikke dukkede op. jeg spurgte jo så efter navnene på dem der gik videre, men det ville han ikke give mig så jeg kunne gå ud og spænde ben for dem.. Men ja man håber vel lidt på at der er en der bliver syg eller på anden vis bliver hindret i at komme.
Men også selvom det sidste håb skulle slukkes, vil jeg huske tilbage på hele oplevelsen med positiv sind og smil på læben. Jeg fortryder ikke en meter at jeg meldte mig, for hold da op hvor har jeg lært meget om mig selv gennem det. Jeg er blevet stærkere som person, overvundet en grænse, jeg er stolt over mig selv og det har gjort mig virkelig glad at jeg gennemførte det.

Men nu er der jo så tid til andet. Jeg har fået tegnet en del grundmønstre så nu kan jeg komme igang med at sy div. skjorter, habitter og bukser. Første opgave er bukser til Steam Punk. Jeg skal bare have købt stof så går der ikke længe før de er færdige. så det vil jeg glade mig til

-// Chrille Over and OUT :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar