tirsdag den 21. august 2012

Genki

Så kom tiden endelig for at tage til Sjælland, til Roskilde, til GENKI! Efter en dramatisk slutning på torsdag aften, hvor min veninde og jeg pludselig fandt ud af, at vi ikke at vi ikke skulle med samme tog. Da vi ikke kunne få ændret billetten, måtte min venindes kæreste købe hende en ny billet. Så tusind tak til ham. Det var en hyggelig tur og vi mødte vores "origami-buddies" fra j-pop, så det var rigtig fedt. Desværre kom der så en sur kontrollør og smed mig ned på mit købte klapsæde, så jeg måtte sidde resten af turen for mig selv. øv bøv..

Men vi kom frem til Genki og havde en super weekend. Det var fedt at blive genkendt og få ros for sit cosplay. Der var generelt mange der tiltalte os som svampe, champignon og så også Toad /Toadette..


Jeg havde hjemmefra tilmeldt mig en chraftmanship konkurrence, hvor ens cosplay bliver bedømt. Oprindeligt vi jeg have deltaget med mit Dimsy cosplay men da jeg ikke er kommet igang med det endnu, er det lidt et no-go. Det blev derfor Toad, og det var da også meget fint, men lidt primitivt i forhold til de andre. Jeg mærkede hurtigt at jeg ikke kunne vinde, og havde derfor lyst til at springe fra. Men jeg gennemførte det og var da også på scenen, så om ikke andet blev det da til en personlig sejr.


1. pladsen gik til hende med de lange røde ben, 2. pladsen til hende med horn og trefork og 3. pladsen til hende med den lange jakke ved siden af 1.pladsen.. så ja de var da bedre end mig, men alligevel bliver man vel altid lidt ked af det over ikke at vinde. Nå nu ved jeg hvordan det foregår og er allerede så småt igang med at planlægge mit cosplay til næste år. så håber jeg det går bedre der.

-// Over and Out Chrille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar