mandag den 29. september 2014

Lost in Dublin.. Men efterhånden fundet

Hej derude!

Jeg ved det er evigheder siden jeg har skrevet, men nu er der igen noget at berette. I weekenden var jeg igen til changeling-scenarie. Et scenarie jeg har haft det svært med, da jeg ikke helt føler jeg udfylder min karakter ordentligt og til tider heller ville have en af de andres roller. Men sådan er livet og efter weekenden, så jeg mange ting i min karakter der der gjorde mig mere sikker og glad for rollen.
Jeg kom egentlig om fredagen med en klar forventning om hvilken vej Anna, som min karkterhedder, skulle gå, men da hun ikke fik opmærksomhed fra de "rette" menneskerog i stedet måtte bruge tiden på andre problemer, blev vejen pludselig en anden. Hendes holdninger og mål er stadig de samme på mange områder, det er bare mere hendes opfattelse af det og metoder til at opnå det, der har ændret sig.

Jeg har haft en rigtig god weekend, og selvom jeg nok har været tilbageholdene og ikke har spillet med så mange som jeg ville eller det jeg havde sat mig for, synes jeg alt i alt at jeg har fået meget ud af spillet. Man kan jo altid sidde tilbage og ærge sig over alt det man ikke fik gjort og sagt, fordi de andre ikke gjorde hvad man havde regnet med at de ville. men sådan er livet. Så vil jeg heller bare fokussere på de ting jeg ikke havde regnet med ville ske.

Også rent offgame har det været en bedre oplevelse anden gang. jeg følte mig ikke nær så genert og var egentlig bare opsat på at få en god og hyggelig weekend, frem for at gå og være bange for at snakke med folk. Så på det punkt synes jeg jeg har udviklet mig meget fra første til anden gang. Nu er jeg lidt ærgerlig over der kun er en gang tilbage, fordi jeg nu er mere klar til at vise folk hvem jeg er, så de ikke tror jeg er en sur eller snoppet pige, der ikke gider snakke med nogen. Jeg har helt sikkert vundet meget i denne weekend, og det varmer og giver et smil på læben de oplevelser og særligt nogle ting der blev sagt til efterfesten. Sidst nævnte er ikke noget jeg vil komme ind på her, da jeg egentlig gerne vil beholde det blandt mindre samtaler. Men det er fedt at få ros og blive gjort opmærksom på sin udvikling.

-// Over and Out Chrille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar