torsdag den 26. december 2013

Hej derude og God jul

Godaften alle jer der ikke allerede er taget afsted til drømmeland.

Jeg ved det er længe siden jeg sidst har blogget, nok fordi der er vinterpause i Falthea. Ja jeg må nok snart til at stå ved at jeg er en nørd på det punkt. Et andet og for tiden noget STØRRE nørdepunkt er Disney og deres nye film Frost. HOLD NU K**** en fed film! Som en rigtig anmelder bør man nok være kritisk omkring, hvad man siger, men nej det er simpelthen ikke muligt i det her tilfælde. Siden starten af december har jeg talt dage ned til denne dag, jeg har tømt nettet for billeder og musik og kan snart sangene udenad. Så man kan sige mine forventninger til i dag har været tårnhøje, hvilken jeg selv har været lidt nervøs for i dag, grundet at jeg var sikker på at jeg ville blive skuffet nu mine forventninger var så store, men det skete ikke! Nej jeg er positiv overrasket over hvor flot, fantastisk, god, magisk og helt igennem smuk film Frost det er! eg kom hele følelsesregistret igennem på de to timer filmen varede, både grin og gråd samt kuldegysninger over hele kroppen. Det har helt klart været en fantastisk oplevelse. Jeg føler mig på mange måde fuldendt og på en sær måde lykkelig. Mit disney-hjerte banker og er nyforelsket.

Filmen er lavet over H. C. Andersens snedronning og jeg synes egentlig der er mange paralleller til og at de føljer essensen godt selvom de har lavet historien helt om. Det er helt klar en film disney kan være stolte af. Den er smukt lavet, der er et godt plot, Den har nogle gode twist, musikken er i højsædet, den er fangende magisk og man keder sig ikke på noget tidspunkt. Den kan helt klart anbefales og jeg er hvert fald sikker på at jeg skal have den på dvd så snart den kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar