søndag den 10. marts 2013

Gadget Hackwrech (Dimsy) to come

Jep her er hun så, den søde lille mekanikker mus :-)


I næste weekend går det løs. J-popcon 2013 løber af stablen i København, og selvfølgelig skal jeg da med. indtil i dag var jeg ret nervøs, da min plan er at cosplaye Dimsy, men har ikke lige fået slået hul på det kreative arbejde. Heldigvis har jeg en mor der så lige kunne hjælpe mig igang i dag og nu kan jeg med ro i hjertet sige at dragten er 90% færdig. Der mangler lige en lynlås og lidt småting hist og pist men nu er jeg da sikker på jeg ikke kommer til at gå nøgen omkring. 

Jeg mangler også ører og Hale, det har jeg sat en ven på at lave. Planen var egentlig at vi skulle lave det sammen, så jegkunne lære det, men grundet en operation af min tå har jeg måttet aflyse da jeg endnu ikke er i topform. Men jeg er sikker på det bliver godt og jeg glæder mig til at se det.

Parykken er også blevet klippet til og stylet. dette var eller et frygtet punkt, da jeg var meget bange for at klippe forkert ( det jo ikke så nem at sætte håret på igen) men synes nu jeg er sluppet meget godt fra det. Jeg prøvede også lige make up'en, den skal jo også var iorden. synes det blev meget godt er dog ikke sikker på næsen men nu må vi se. Kan også godt være jeg skal have fat i en anden pudder, føler lidt denne gør mig 50 år ældre og det jo aldrig rart.

Nå men I kan da lige få lov at se Dimsy so far


'

-// Over and Out Chrille



Ingen kommentarer:

Send en kommentar