onsdag den 25. juli 2012

Here we go

Ja så blev det tid for mig at lave mig en blog. så må vi se hvordan det kommer til at udvikle sig. Jeg fik jo ideen fra en veninde, der også tit blogger om sine kreative evner, så hvorfor ikke også mig?
Jeg var forbi min veninde i går og hente mønster til en vest jeg skal have syet. Det var godt at se hende igen og fik en ordentlig dosis sol da jeg havde valgt at cykle. Efterfølgende cyklede jeg videre ud mod Bilka, dette foregik via div. stier - hvor det lige skal siges jeg aldrig før har været. Efter at være kommet forbi en sød lille legeplads, kom jeg til to store søer hvor der var fuld af både ænder og svaner med unger. Det er jo ren Morten Korch idyl, skønt. men jeg fortsatte min tur og kom til et skov område med et lille skovløb, simpelthen så smukt og hyggeligt. 
Nå men nåede da også frem og fik købt stof til vesten så er nu igang med at sy. vesten skal bruges til mit Toad cosplay om ca. 14 dage til Genki, det glæder jeg mig til. har også meldt mig til craftmanship-konkurrence så må jeg se hvordan det går og om jeg går hen og vinder.
Så mangler jeg kun hatten den skal laves i papmache, så den er lidt besværlig men mon ikke det nok skal blive godt..
Det var så min første bog. De følgende skal nok indeholde billeder og andet så de ikke bliver for kedelige  ;)

-// Over and Out Chrille 

1 kommentar: