søndag den 15. marts 2015

Pirater i rummet.

Godaften

Jeg har en del indlæg som har ligget og ventet på at blive skrevet, så nu vil jeg se hvor meget jeg stadig kan huske af det.

Jeg blev inviteret til det her piratrollespil engang i starten af december, og sagde omgående ja. For pokker, det er pirater! Så blev det ellers lagt på is og jeg glemte det igen. Da tiden så nærmede sig, blev jeg lidt utryg. Jeg kendte kun 3 af dem der ellers skulle med og i en fremmed by, nej puha så hellere blive hjemme, hvor der er trygt og sikkert.

Men afsted kom jeg da efter div. tøj og sko kriser, og så endda med tømmermænd ikke ligefrem en god kombi med korset og klistret grød føj.

Nå men det var en enkel dag der skulle spilles så det var ikke ligefrem Bg der blev lagt mest vægt på. Jeg fandt derfor på at spille russisk tvilling med min ven som jeg havde slæbt med. Grundet mit tøj, Korset og meget kort kjole, blev min karakter så omgangsluder på den militærbase de var vokset op på. Det har jeg alligevel aldrig prøvet at spille før, men der var da nok af hankøn til at sidde og sukke over og lægge an på. Jeg forsøgte mig endda med kaptajnen på rumstationen, desværre mente han vist bare ikke jeg var hans type.

men der var da nok af andre søde fyre. vi var også på plyndringttogter, det var nu meget sjovt. Det ene sted var jeg så heldig at få et "kæledyr" (En stakkels pige ombord på rumskibet). Senere tog vi en russisk kaptajn som gidsel. Da jeg så snakkede om at hans uniform var lækker og det var synd den skulle gå til spilde, sagde den pæne mand (Russisk officer eller hvad han nu var) at han ville brække mine fingre en efter en hvis jeg rørte hans hat. AUV!

Nå men altså alt i alt var det da en meget hyggelig dag. jeg kunne dog godt have brugt lidt mere rigtig mad frem for grød og så lidt mere plots.

-// Over and Out Chrille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar