torsdag den 31. oktober 2013

Rollespilsprops og overtro..

Godeftermiddag ude i stuerne..

Her stod jeg lige og skulle til at vaske op, og som altid tager jeg jo ringe og armbånd af, for ikke at få det ned i vandet. I dag skete der så det frygtelig at mit armbånd sprang :-( Nu tænker du måske so what.. Men nej det gjorde næsten ondt.

Armbåndet er egentlig en del af mit rollespilskostume, men synes det er så fint at jeg går med det til dagligt også. Egentlig er det ikke det "rigtige" armbånd. oprindeligt var mit rollespilsarmbånd sort, rød og hvid, og bygger bånd til et rødt, et hvidt og et sort armbånd som bliver båret af andre spillere. men da det"røde spiller" ikke længere ville være med måtte jeg lave et nyt armbånd, der kun er sort og hvid. Det sjove er jeg har fundet ud af, hvor meget disse armbånd egentlig betyder for mig. Det er egentlig ret dumt men mit sort, rød hvid armbånd har jeg ofte på hvis jeg skal noget vigtigt, som fx til eksamen eller et nyt sted hen, det er simpelthen blevet et lykkearmbånd.

En anden sjov ting er at det sort hvide armbånd nu er snart en måned gammel og jeg har gået med det, skal vi sige hver anden dag, men selvom det er helt ens med det 3-farvet, har det bare altid virket som om noget mangler. Jeg ved ikke helt, hvordan man kan forklare det, men det føles bare forkert. Igen total overtroisk og dumt :-P Jeg ved ikke helt om det er normalt at føle sådan, men det jo ikke noget man selv vælger.

-// Over and Out Chrille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar